کاشت ابرو

کاشت ابرو بهتر است یا تاتوی ابرو ؟

4.8
(12)

همان طوری که می دانید امروزه کاشت ابرو با استقبال چشمگیری همراه می باشد. فرآیندی در راستای زیبایی که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای تتو و یا هاشور ابرو باشد.

کلینیک تخصصی ساعی با بهره مندی از بهترین کادر پزشکی و محیطی مناسب و ایده آل برای مراجعین محترم ، با ارائه خدمات متمایز و منطبق با آخرین تکنولوژی های پزشکی از جمله لیزر موهای زائد ، زاویه سازی صورت و کاشت مو در کنار هموطنان عزیز می باشد.

کاشت ابرو بهتر است یا تاتو ؟

بدون شک توجه به زیبایی و انجام تغییراتی در راستای زیبا به نظر رسیدن، یکی دیگر از دغدغه های رایج در میان تمامی افراد می باشد. در واقع جالب است بدانید که اگر چه همواره زیبایی از معنا و مفهومی متفاوت برای تمامی افراد برخوردار می باشد، اما آنچه که همواره ثابت بوده است، میل به زیبایی و برخورداری از ظاهری بی نقص می باشد. بدیهی است که یکی از مهم ترین عناصر در زیبایی افراد، فرم ابرو می باشد.

عنصری مهم که می تواند جلوه ای خاص به چشم ها و صورت ببخشد و در نتیجه موجب زیبایی بیش از پیش شما شود. اما جالب است بدانید که توجه به فرم و میزان پر پشتی ابرو، معمولا در میان بانوان با تب و تاب بیشتری همراه می باشد. شاید همین مسئله سبب گشته تا امروزه شاهد روش ها و راه کار هایی متفاوت برای حالت دادن و یا فرم دهی به ابرو باشیم.

تتوی ابرو

تتو ابرو

بدیهی است که یکی از قدیمی ترین و رایج ترین و در عین حال آسان ترین راه کار ها استفاده از تتو می باشد. عاملی که اگر چه می تواند تا حدودی موجب پر پشت نشان دادن ابرو ها شود، اما در مدت زمانی کوتاه رنگ و ظاهر اولیه خود را از دست می دهد و دیگر هیچ نشانه ای از زیبایی اولیه در آن دیده نمی شود.

نمونه کارهای بیشتر در پیج اینستاگرام ساعی

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

از این رو امروزه یکی از موثر ترین راه کار ها برای داشتن ابرویی پر پشت و باب میل شما، کاشت ابرو می باشد. فرآیندی که در آن با استفاده از مو های طبیعی نه تنها ظاهری طبیعی و نرمال به ابروی شما می بخشد، بلکه از ماندگاری بیشتری نیز برخوردار می باشد.

معایب تتو کردن ابروها

تا به امروز یکی از شایع ترین و رایج ترین راه ها برای داشتن ابرویی پر پشت، انجام تتو ابرو و یا استفاده از هاشور ابرو می باشد. اما همان طوری که پیش تر اشاره کردیم، انجام این عملیات نه تنها ظاهری طبیعی به صورت نمی بخشد، بلکه به دلیل استفاده از مواد رنگی و ترکیبات شیمیایی از لحاظ بهداشتی نیز مناسب نمی باشند و بعضا موجب بروز بیماری هایی از جمله ایدز، هپاتیت و دیگر بیماری های ناقل و خطرناک می شوند. تتو هایی که نه تنها از ماندگاری بالایی برخوردار نمی باشند، بلکه به مرور زمان رنگ خود را از دست می دهند و ظاهری نامناسب و کم روح به صورت شما می بخشند.

همچنین تحمل درد هایی طاقت فرسا در طول فرآیند تتو ابرو، از دیگر عواملی می باشد که امروزه موجب نفی این فرآیند می شود. زیرا استفاده از شیوه هایی نوین و ابزار استریل و مناسب در فرآیند کاشت ابرو نه تنها مانع از بروز بیماری های خطرناک و ناقل می شود، بلکه موجب کاهش درد نیز می شود. از این رو امروزه کاشت ابرو جایگزینی مناسب برای تتو و یا هاشور ابرو می باشد. انتخابی هوشمندانه که نه تنها جلوه ای طبیعی به ابرو های کم مو و کم رنگ شما می بخشد، بلکه ظاهری بی نقص و دلنشین را برای شما به ارمغان می آورد.

هر آنچه می باید از فرآیند کاشت ابرو بدانید!

پیش تر به اهمیت کاشت ابرو در زیبایی بیش از پیش صورت اشاره کردیم. فرآیندی که در طول آن با به کار گیری و استفاده از مو های ناحیه پشت گوش و به طور کلی مو های طبیعی، موجب ایجاد تغییراتی اساسی در ناحیه ابرو و به طور کلی صورت می شود.

اما لازم است بدانید آنچه که سبب محبوبیت بیش از پیش کاشت ابرو می شود، ماندگاری بسیار زیاد آن می باشد. همان طوری که می دانید داشتن ابرویی خوش فرم و خوش حالت فاکتوری مهم در زیبایی و گیرایی چهره افراد، به خصوص خانم ها می باشد.

فاکتوری که نه تنها می تواند ظاهری کم سن و سال تر به آن ها ببخشد، بلکه می تواند موجب افزایش رضایت و در نتیجه افزایش احساس اعتماد به نفس در آن ها باشد.

عکس کاشت ابرو

برتری های کاشت ابرو

  • رشد طبیعی ابرو

بدون شک از جمله مهم ترین مزایای فرایند کاشت ابرو ، می توان به رشد طبیعی ابرو ها و مو های موجود در این ناحیه اشاره کرد. همان طوری که پیش تر اشاره کردیم در فرآیند کاشت ابرو ، با استفاده از مو های ناحیه پشت گوش و به طور کلی مو هایی که از لحاظ قطر و ضخامت متناسب با این ناحیه از صورت می باشند، اقدام به انجام این عملی زیبایی می نمایند. استفاده از مو های طبیعی در این فرآیند، نه تنها منجر به رشد طبیعی مو ها می شود، بلکه سبب می گردد تا امروزه پس از کاشت مو، کاشت ابرو در شمار یکی دیگر از رایج ترین و محبوب ترین عملیات زیبایی قرار گیرد.

  • رفع خط شکستگی در ابرو

همان طوری که می دانید کم پشتی و یا ریزش ابرو می تواند ناشی از عوامل موثری از جمله استرس، مشکلات هورمونی، بیماری تیروئید، مشکلاتی ژنتیکی و وراثتی، بیماری های خاص و حتی مشکلات و عارضه هایی پوستی باشد.

از این رو کاشت ابرو یکی دیگر از رایج ترین جراحی های زیبایی می باشد که با استفاده از مو های نازک و نرم طبیعی در ناحیه ابرو، منجر به رفع خط شکستگی در ابرو و یا ترمیم نقاطی خالی از ابرو می شود که به علت سوختگی و یا حتی جای بخیه ها و اسکار موجب کم پشتی و در نتیجه تغییر حالت ابرو ها شده است.

  • حفظ تقارن

بدون شک مهم ترین گام در فرآیند کاشت ابرو توجه به حالت چشم ها و به طور کلی فرم صورت می باشد. از این رو استفاده از الگو های کاشت ابرو با توجه به سلیقه و رضایت متقاضیان نه تنها موجب حفظ تقارن و ایجاد حالتی طبیعی و نرمال در فرم صورت می شود، بلکه عاملی موثر در ایجاد ابرو هایی خوش فرم و یک شکل نیز می باشد.

زیرا قرار گیری مو ها در برش هایی بسیار ریز و ظریف که از جهتی متناسب با دیگر مو های موجود در ناحیه ابرو برخوردار می باشد نه تنها به گونه ای می باشد که جلوه ای طبیعی و نرمال به ابرو می بخشد، بلکه با توجه به زاویه ها و استفاده از آن ها در جهتی متناسب و زاویه بندی شده، موجب قرارگیری آن ها در برش هایی کوچک و ظریف نیز می شود. برش هایی که اگر با ارزیابی همه جانبی و توسط متخصصین انجام پذیرد نه تنها موجب حفظ تقارن ابرو و به طور کلی فرم صورت شما می شود، بلکه ظاهری زیبا و بی نقص را برای شما به ارمغان می آرود.

  • حالت طبیعی همراه با رشد ابرو

استفاده از فولیکول های طبیعی مو در  فرآیند کاشت ابرو ، از دیگر مزایا فرآیند ظریف کاشت ابرو می باشد. در واقع جالب است بدانید مهم ترین فاکتور در انجام این عمل زیبایی، طبیعی به نظر رسیدن فرم ابرو از لحاظ پراکندگی و جهت رشد ابرو ها می باشد. این روش کاشت که مانند دیگر فرآیند های کاشت، از جمله کاشت مو می باشد با توجه به نیاز متقاضیان با استفاده و به کار گیری از 300 الی 1000 پیوند فولیکولی، نه تنها موجب ایجاد ابرو هایی یکپارچه و پر پشت می شود، بلکه از ظاهری طبیعی و غیر مصنوعی نیز برخوردار می باشد. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید.

میانگین رضایت کاربران 4.8 / 5. تعداد رای ها 12

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید.

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، شرمساریم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا